2011年3月31日 星期四

國泰航機上的country music channel

筆者平日在飛機上,除了看電影之外,最喜歡做的事就是聽歌。近日要出trip,乘國泰機的時候,恰巧沒有特別吸引的電影,於是便逐一聽聽那些"radio channel"。每一個"頻道"都會播放某一種類的音樂,偶然間發現當中有一個country music的頻道,雖然那些歌我大多都不認識,但非常合我心意,也令我發現原來現在的西洋音樂還沒有完全被rap歌和電音吞沒,好聽的英文新歌仍是有的。Country music吸引之處,是旋律簡單輕快,容易上口,而且歌曲內容非常直接,就如歌者在自我讀白或說故事一樣。筆者記下了幾首歌的歌名, 並放在這裡與大家分享。 另外,如果大家喜歡任何唱country music的歌手,歡迎向筆者推介,因為我暫時較為熟識的只有 Taylor Swift一個,而且我對Taylor Swift的興趣只是一般。


 

"That's beautiful to me" - Jaron And The Long Road To Love 這首真是超級sweet, 我想沒有一個女生不會被這首歌感動吧

 

"Travelin' Soldier" - Dixie Chicks 主唱的女聲很清晰,chorus很不錯, 有點像"the other side of the sun"

 

"the Perfect girl" - Jb And The Moonshine Band

2 則留言:

  1. 其實係美加除咗主流嗰啲 Hip Hop, Rap 同 Pop 之外,仲有好多唔同類型嘅音樂,佢地有自己嘅流行榜同市場,好多仲好賣過啲 Pop 嘢㗎。今界格林美鄉謠音樂大獎得主 Lady Antebellum 就係其中一隊相當好的,絕對值得一聽,除咗啲歌好聽易聽之外,佢地背後仲有好感人嘅故事添。香港斷估都唔會有好多電台播主流以外嘅流行曲,所以妳唔知係一定都唔奇嘅,但係格林美得主都無播就幾奇? Lady Antebellum 真係 Hit 到爆,我地係電台由朝聽到晚,一日最少聽到五六次以上。

    回覆刪除
  2. 唔好客氣,其實我自己都唔係好多聽歌,不過因為開車的關係,唔多唔少聽到啲hit嘅歌,除咗Lady Antebellum之外,我都唔係識好多㗎咋。仲有就係呢邊係有一個專門嘅鄉謠音樂台(電視台),一日廿四小時不停播,大把機會聽。

    回覆刪除