2009年6月21日 星期日

CATS Musical

尋日終於去左睇cats, 可能因為唔熟個故事, 睇既時候冇phantom of the opera咁投入, 不過聽memory既時候都好感動~ cats同phantom比, solo較少而合唱較多, 合唱既感覺好齊好震撼, 不錯~ 但係個人表現的機會相對少了~  另外, cats的舞蹈元素較多, 一眾performers著住厚厚既貓皮都可以打側手翻, 真令人佩服~ 但由於我坐係山頂位, 感覺還是不太spectacular.  整體來說 第二幕好過第一幕, 但歌曲仍較phantom遜色.   舞台的變化亦比phantom少, 只是靠燈光營造變化(不過好似原劇都係咁), 上次看phantom仲記得真係有盞水晶燈跌落黎, 同埋christine/phatom划船的部分, 真係好正~~ phantom的美中不足是我覺得那個christine daae唱得不夠好, 可能因為sarah brightman太棒了, 令我有點期望過大呢~


仲有d有趣既野要分享, 就係0係音樂劇開始時會有d"貓"突然彈出來嚇你, 間場亦有d"貓"會彈出來, 令小朋友好開心, 不過而家h1n1疫情咁嚴峻, d"貓"爬完地下又同d小朋友握手, 父母會唔會擔心?

3 則留言:

  1. 我都有看CATS!!!

    回覆刪除
  2. 香港至今共錄得348宗甲型H1N1人類豬型流感個案流感確診個案。衛生署發言人呼籲家長須留意學童的健康情況,並提醒他們要注意個人及環境衛生。家長真係唔可以怠慢! Bath & Body Works殺菌Hand Gel有多款香味,細細支好cute,放係手袋非常方便. 有時間入黎我個Blog睇睇, thanks!

    回覆刪除
  3. 我鍾意變魔術嗰隻貓

    回覆刪除