2009年6月8日 星期一

衛蘭的英文歌~

雖然好中意janice, 但聽她的英文歌都係最近的事, 之前我只係識得佢幾隻中文歌既英文版, 好似 Long Distance (情深說話未曾講), Never Wanna Let You Go (大哥), In Love Again (我這樣愛你), 又聽過佢唱外國歌手既歌, 但最近我搵到佢一d我之前唔識既其他英文歌, 心情簡直像發現新大陸一樣~~!!!


最近在聽的janice英文歌:   Superman, My Eyes Don't Lie, Love Me Accapella


大家好中意攞janice同G.E.M.比較, 令我好矛盾, 因為我兩個都咁欣賞~!! 我只係覺得佢地係唔同style, 冇得咁樣比, janice很擅長唱柔和既歌, 唱英文歌唱到自己既style, 亦好有感情 (很難怪她唱中文歌感情唔夠多, 因為佢唔係好識中文) G.E.M. 就完全掌握到外國歌手既唱腔, 音域闊, 亦都表現到外國歌激昂既特色~   即係我覺得Janice唱Celine Dion會好過G.E.M., G.E.M.唱Chirstina Anguilera會好過Janice......所以兩個係唔可以比的~!


很期待Janice新碟和G.E.M.的新歌~

沒有留言:

張貼留言