2011年1月9日 星期日

晴海的音樂創作 (1)

近來為興趣開始做些簡單的作曲, 之前跟大家說過, 我喜歡作曲但常常為填詞煩惱, 最近筆者非常幸運, 因為遇上了一些會填詞的朋友, 令筆者終於能一嘗完成作品的滋味, 首先是在羅力威forum裡為一位son沙寫的詞譜曲, 亦同時得到另一位熱心son沙為我作的歌填詞 (其中第一首已經錄好, 不過需要稍為改良)。而筆者加入了"星光燦爛"後亦將會為節目寫主題曲。今天跟大家分享的, 是早前應一位梓銘歌迷 Van 的邀請為她寫的詞譜曲, 筆者看了詞之後, 不禁讚嘆她的文采真好, 不過由於廣東詞曲限制較多, 所以對歌詞稍作修改, 希望原作者不介意。


試聽:


http://www.box.net/shared/pbq2hfkm4x


 


VAN 原本歌詞:


http://hk.myblog.yahoo.com/puimanman7887/article?mid=490


略作修改的歌詞如下:


誰說風雨過後 必有絢燦的彩虹
彩虹長掛天空 何來那刻的感動
下過多少苦功 縱未成功
只需懂得享受其中 才不枉昔日種種  怎會一場空

一切的考驗 不須要惶恐
流淚也可帶笑容  分離不是告終 
將生命栽種 人必須學懂
花團錦簇中 藏著另一個生命叫蟲

被蜂螫得很痛 玫瑰刺得很痛
那都是生命的輕重
因為會痛
才曉得活著不是一場夢
見證生命 是上帝賜予的恩寵

被蜂螫得很痛 玫瑰刺得很痛
那都是生命的輕重
所以生命是那麼值得歌頌
懷著感恩的心活得堅勇


 

11 則留言:

  1. 唔錯bo~
    繼續+油

    回覆刪除
  2. >v< 好多謝你呀~~~~ very nice song~!!!!有種好感動既感覺>///< 哎呀~如果作國語係咪會易好多~?? 依家聽起上黎好似福音歌@@ 哈哈~唔知係咪同蔡梓銘既既定形象有關呢~?^^

    回覆刪除
  3. 個key咁高~佢未必會覺得岩自己喎~唔知呢~我未敢叫佢聽>///<

    回覆刪除
  4. 主旋律又係點架~?? 唔一樣架咩~?? 我以為呢個已經係完成版@@ 哈哈~我真係對音樂零認識~只知作完曲要編曲+mixing~ 但連mixing係咩都唔知/___\ 其實呢~係你blog度傾偈會唔會唔係太好~? 如果你有事想搵我,可以msn我: dearest_vanness@hotmail.com 我email都係同一個address架^^

    回覆刪除
  5. 嗯........其實佢係完全唔知呢件事既~ 哈哈~只係我好一廂情願地想幫佢加多D自己的歌~ 都唔知佢中唔中意=3= 原來會驚架~哈哈~不過我俾過幾位朋友聽, 佢地都覺得旋律唔錯,幾好聽呢~ 反而提都無提過對歌詞既感覺如何/__\

    回覆刪除
  6. 想不到VAN咁好文采. 作品不錯, 努力加油. :-)

    回覆刪除
  7. 收到朋友的comment~ 「真的很不錯, 兩個果然都係才女!
    晴海改詞算改得好少了. 如歌詞執多少少啱音D, MELODY起伏變化多少少, 後尾副歌編曲再澎湃D, 我會四處推介比人聽, 比人唱呢! 但業餘的真的已經很不錯了!」 個人有少少意見~希望唔會令你覺得被冒犯啦^^""" 1「何來那刻的感動」同「怎會一場空」聽上去都有少少唔順~將「怎...」一句delete會唔會順耳D~?或者你可以先作melody我再修歌詞~?我都知突然凸左一句只有5個字既短句出黎係怪左少少架喇/_\ 2.「將生命栽種」一句,「生~~~~命」一詞斷開,語氣好似唔夠堅定咁~例如「惶~~~恐」有拖長個音,可以帶出猶疑不安既語氣一樣~我覺得將重音放係keyword上(享受/生命/痛/歌頌/堅勇),歌中既message可能會更集中更入腦呢~「人必須學懂」一句又好似怪怪地~係咪未詞唔順口,好難發音呢~??「學懂」2個字都係入聲,如果改成「懂得/明白」等等會唔會好D~?「花團錦簇中」又係有少少難發音,不如改成「花團錦簇裡」~?^^ 3. 改成「玫瑰刺得很痛」似乎會有多少少變化同有層遞感,唔知你同唔同意呢~? 4. 另一個加強語氣既手法係重疊,也許可以將最後果句「懷著感恩的心活得堅勇」x2~?^^ 我只係依以往分析韻文既認識去睇~短音同長音可以帶出唔同既氣氛~所以我都認同上述朋友所言,副歌可以再澎湃D架~雖然我無心走福音歌路線,即使似福音歌,都未必要聖詩feel既~呢D可能係你既風格~?^^ BTW~唔知你有作品係有曲無詞架呢~?我有少少想聽呀>///<

    回覆刪除
  8. 我有另一個朋友~佢係newyork讀緊書~唔識打中文~不過睇得明英文都唔明佢講緊咩>"<你......明唔明呀~?
    「Did your friend play the midi keyboard or was that a music program playback like finale? I think he could change the accompaniment style in different parts of the song. Not just block chord all over. That would make it more interesting Harmony are pretty much all diatonic chords. I think he can try some more interesting harmony such as some secondary dominant chords or inversion of chords. Maybe borrow chords from minor keys (modal mixture).
    Got to go now... I'll keep writing when I have time. 」

    回覆刪除
  9. 續......
    「Okay so overall I just think the song is a little plain. Simple is good but it would be great to have some spice or moment of tension/climax. And it could be done in many ways , such as change of harmony, rhythm (groove), texture, modulation (key change) etc.」
    我更加係完全唔明/_\

    回覆刪除
  10. 聽左啦,都ok,不過咬字,口氣真的要加強

    回覆刪除