2009年5月19日 星期二

My Profile

第一篇Blog,梗係介紹下我自己先啦
姓名:晴海
星座:天秤座
嗜好:唱歌,聽歌,睇戲,寫作,畫畫
喜愛嘅歌曲類型:80-90s 英文歌, folk songs,songs from opera,部分中文歌
喜愛嘅歌手:-


外國歌手:Celine Dion,Whitney Houston,Mariah Carey,Hayley Westenra,Charlotte Church,Sarah Brightman, Air Supply, the Carpenters
本地歌手:衛蘭,泳兒,G.E.M.,陳奕迅,側田
最喜愛嘅歌:- "I've Never Been to Me"


開呢個blog係希望可以同大家分享我中意嘅音樂,我創作嘅音樂,同埋一D我嘅樂評,仲有,我都好留意時事,有時我會post一D對時事嘅睇法,歡迎討論~

1 則留言: