2009年5月23日 星期六

晴海好歌推介 (1) - I Will be Loving You, 紅蝴蝶

今個星期有兩首好歌介紹俾大家~


第一隻係陳柏宇既 "I Will be Loving You".  Jason係新人之中唱功唔錯, (個人覺得他比同期的周柏豪和洪卓立好, 而且多次睇勁歌都覺得他唱live很有水準), 希望以後可以有多d機會俾佢發揮啦~ 至於隻歌, 我比較中意chorus, 特別係chorus部分變左調, 幾有特色.  近來較多輕快小調歌, 如"二缺一"同呢首, 感覺都唔錯~


第二隻相信大家都唔會陌生, 就係我晚晚都聽既巾幗梟雄主題曲 "紅蝴蝶", 值得一提係吳卓羲既唱功真係令人有驚喜, 更見到唔少人話好似 Eason 唱咁, 雖然技巧上仍有一段距離, 但感情上就做得幾好, 加上優美既旋律同歌詞, 確是近年劇集主題曲中的佳作



主唱:吳卓羲
作曲:葉肇中.鄧智偉
填詞:陳詩慧
編曲:陳台證
監製:伍仲衡

歌詞

雨水冷洗情不會淡 猛風再吹而不散
愁雲和月之間 也不孤單
妳足以傾城的兩眼 較花與草還璀璨 然而眉目恍惚飄散有一絲慨嘆

*流水透徹出我倆 沿路滿佈風霜也雪亮
天空灰暗 愛得到了景仰

*世間什麼愛叫純潔 妳甘願化振翅紅蝴蝶
飽經挫折 傷口淌血都不至會磨滅
世間什麼愛叫純潔 處在絕望仍力竭 留守最尾一起哪怕歷劫

舉杯暢飲河邊秀美 奏一闕曲傳千里
斜陽隨著清風 已幽幽泛起
妳的美比繁花更美 我心卻只能希冀 紅蝴蝶漫天飛很美我一生銘記


 

沒有留言:

張貼留言