2009年5月30日 星期六

永遠懷念柴九

尋晚巾幗梟雄終於大結局, 真係有d唔捨得, 呢套劇雖然短左d, 但係非常充實緊湊, 直至大結局, 都十分豐富, 佢有別於普通tvb劇集, 柴九同四奶奶一場談情戲都無, 而最後柴九的死也有別於平常的"大團圓"結局, 但這個安排, 卻令故事十分淒美, 令大家意猶未盡!  柴九常說:"人生有幾多個十年? 最緊要活得痛快!"  柴九的一生, 比大部分人少了許多個十年, 但 "活得痛快" 他卻做到了~


柴九語錄:


- 人生有幾多個機會? 人生有幾多個十年?


- 水裡水裡去 火裡火裡去


- 你話過要拼左條命保護我, 我今日就拼左條命同你講句公道說話!


- 我一生都係四奶奶幫既人, 就算死左, 都係四奶奶幫既鬼!


- 打掉門牙和血吞


-王爺保四奶奶,四奶奶保我,我柴九保你, 你企0係我後面!


- 慶豐年除左四奶奶,全部都係豬兜!


- 人生得一知己死而無憾, 更何況我有咁多位朋友, ..我柴九初來無錫時, 無爹, 無娘, 無一個銅錢, 連一件敝體既衫都無, 現在我有頭家, 有妻房, 我有錢, 有幾分薄面, 我一生仲有咩遺憾?


 


四奶奶語錄:


-  要走好容易,要咬緊牙關做落去好難

- (教訓必正):你今日上左寶貴嘅一課....你輸在太善良,我地表面上係商人,實際上係喺刀口上掙一口飯食.......你今次雖然輸左,但你係輸喺一個機關算盡,無時無刻連發緊夢都諗緊點害你嘅老狐狸手上,咁輸左有有咩出奇?但係你點可以連自己嘅鬥志都輸埋!


- 戰戰兢兢,如履薄冰

1 則留言: