2011年6月6日 星期一

張佳添專訪 @ Brilstar

早前Brilstar電台已把所有之前錄好的集數播出,近日再次邀請新的嘉賓開展新一輪的錄音工作了。今集Brilstar的訪問嘉賓,正是大家非常熟悉的音樂人,亞洲星光大道評判 - 張佳添,添sir在訪問中跟大家分享了他的音樂歷程,以及對本地樂壇的看法,內容字字中的,絕對值得大家細心傾聽。

http://www.brilstar.com/?p=17037




添 sir的佳句節錄:

"香港咁多年既樂壇,有冇畀人覺得係突破到呢個框框呢?......過去幾十年既流行文化只不過係畀歐美同日本主導,咁而日本亦都係跟歐美, 呢個本身已經係一個框框。我唔係唔想突破, 每一個香港既創作人都想突破, 但而係你響呢個環境入面係咪真係可以跳出去呢?"

"你睇韓國發生既野係一個奇蹟,我地十幾年前係冇想像過韓國音樂有一個咁既領導地位,個timing就係嗰時,我地唔知既,就係要我地有希望去突破既心態。"

"香港音樂industry而家仍然冇咩大起色, 你會見到keep住有新人出黎,新人黎得快死得快, 好難你會見到有d新人真係捧到出黎,好似以前每兩三年就有一個新人彈出黎,無耐就上到一線, 而家好少有呢個情況。"

"未來5-10年內地既流行文化可能帶領香港,以前係香港四大天王帶領內地, 未來可能香港係要融入內地"

"過去廿幾年香港流行文化在東南亞有領導地位,而家你見到韓國已經超越左,點解阿rain黎香港賺我地d錢,而香港唔可以出個"阿sun"去賺番韓國人d錢呢? ..... 但你要有咁既質素、咁既凝聚力,要吸收人既精華變左自己既勢力,但而家未得。除左時間,仲有人才。人地花左好多時間去train一個人出黎,香港可能train一個新人半年就出黎,差幾遠。論跳舞唱歌,聲色藝,冇一樣及得人。"

"香港係一個發達既城市,但好諷刺地, 香港對於知識產權既認知好貧乏, 好多香港人完全覺得音樂既價值好低。new york有個 broadway,佢地好尊重呢種文化,佢地既歌劇,係一個寶藏,亦都可以用呢樣野輸出去其他國家,音樂本身係好有價值。"



4 則留言:

  1. 勁正!!!!!!!!!!!! 添sir以上所有言論俱一針見血!!!!!! 完全道出近十年本地樂壇的問題.

    回覆刪除
  2. 這帖是為我而設的嗎?? 哈哈~

    回覆刪除
  3. 我尋日睇香討都見到,呢次既宣傳都幾有效。如果妳唔介意既話,我一定會睇的(當然一定唔會入BS睇)。 BTW, 我諗妳地真係好好睇住北原先生啦,呢條友再係咁語無倫次兼自高自大,真係盞敗晒妳同辛尼既努力咋。其實坦白講,我真係想北原衰多幾次,等佢快D收檔唔好阻住地球轉。但係基於唔想妳同辛尼佢地既努力完全白費,唯有違背自己意願講呢番話。

    回覆刪除
  4. 講真,係人都知北原同老石係BS既始作俑者,0係街外人既眼中,佢地就係老細(當然佢地都認為自己係,所以一直當BS甚至佢地要做既星係私人財產)。身為一個機構既老細,無論0係邊個場合講有關機構內既事,都無可能話唔代表個機構架啦。 所以呢條友再係咁既話呢,講真盞益我地而已。不過我真係痛心妳、辛尼同LINKAY做既野畀佢地敗晒,所以先咁講。

    回覆刪除