2011年8月7日 星期日

李昊嘉新歌〈回頭〉試聽

從知道李昊嘉將再次出碟開始,就已經對這張唱片充滿期待。這幾個月來,一直在嘉嘉的歌迷會論壇陸續看到有關嘉嘉新碟一個又一個的消息,更加是令人振奮,因為知道這張唱片,在各方面都務求比上一張唱片做得更加出色。近日,終於有機會聽到嘉嘉唱片中的第一首歌「回頭」。跟上一張唱片的「回味」原來都是以親情為主題,「回味」的主角是父母,而「回頭」則是送給嘉嘉的太祖母,一位她十分敬重和懷念的老人家。

此歌曲由張家誠創作,聞說曲寫好了後,試了好幾份詞都未能合意,最終找到周耀輝教授為歌曲填詞。周耀輝與林夕、黃偉文同被譽為「香港三大填詞人」,因此一看這份出自他手筆的詞就發現它相當富深度和能觸動人心,一份好詞亦有助嘉嘉好好發揮她的情感,這首歌,值得大家細心欣賞。

(試聽版)


回頭
曲/編/監:張家誠
詞      :周耀輝
主唱     : 李昊嘉

還陶醉的   要渴想的 
 但到底追得有點怕
能強壯的   會撐到的   但到底爭得更想退下
柔和的輕輕親我是你嗎
張眼望大世界   
願望到一個家

曾微笑的  與抱擁的   末了於幾多歲轉淡
從牆角的  到飯桌的 
 聚了於幾多歲的時刻
成熟的天空太深想到回家
爭競在大世界 
 在浪費生命嗎

難道當一旦你倒下
才學識一個我在喊
來吧珍惜好嗎   到處很多冷酷的變卦
未吻的   就吻你眉下
未說的 
 衷心的說吧
在某天突然回憶   只能回憶   怎叫你明白

難道當得到太短暫
才學識失去要習慣
來吧珍惜好嗎 
 我有把握機會給你快樂嗎
未過的   別錯過人間
未散的   最好就不散
回頭看一眼   而你經已白髮

能誠意的  再稚氣的 
 讓我講一聲你好嗎
從微細的  到壯闊的   伴你多一些美好時刻
平靜的呼吸裡邊感覺回家
不理會大世界 
 站近過這一剎

(repeat @)

難道當一旦你倒下
才學識一個我在喊
來吧珍惜好嗎 
 到處很多冷酷的變卦
未吻的   就吻你眉下
未說的   衷心的說吧
在這天極平凡的   很尋常的 
 盡情來過它

難道當得到太短暫
才學識失去太可怕
來吧歲月有限 
 我會更多稱讚你的美麗嗎
盡快的  為了你回家
愉快的  最好在今晚
回頭看一眼  原來你一臉牽掛
回頭看一眼  回去只驚太慢


4 則留言:

  1. 首歌好好聽,嘉嘉係我最愛嘅星光參者,記得佢唱"Vincent"係最動人。聽得出嘉嘉今次有好大進步。希望嘉嘉今次係出大碟而唔係出EP。上次張EP我有買,但得幾首歌真係唔夠喉。喺香港自資出唱片有如逆水行舟, 非常佩服佢同佢家人嘅堅持。

    回覆刪除
  2. 呢首歌我只係聽咗兩次,但我覺得嘉嘉好似唱得好牽強,尤其是中後段個key keep住好高,嘉嘉嘅聲音開始有啲緊有啲勉強,我唔係好識形容,總之好似係爭少少咁。我諗晴海妳未必會同意我嘅觀感,可能首歌嘅旋律唔係太好,我會再試吓聽多幾次睇吓會唔會有改觀。

    回覆刪除
  3. 其實嘉嘉當日一口氣唱10首歌,最後先至唱一隻 c major 歌,又少飲水,編排上已經係有問題,而唱D歌都有一定難度,唱到中段重要想起太婆,一般演唱會都係20-22隻歌,下次會有多D經驗.整體上我十分滿意.

    回覆刪除
  4. 情海我而家終於"get"到D歌詞講セ,原來係講將要離去嘅老人家,係非常之動人。再聽真D嘉嘉還係有D小毛病, 佢好容易唱到太高音就唔夠氣,好似唱到「一個我在喊」就有D吃力。不過佢望聲底係好靚。
    嘩!! 嘉嘉新碟命會有Vincent? 太好啦。一定會買嚟支持。上次隻碟我淨係唔鍾意「小寵愛」同覺得What a Wonderful World 麻麻地,其他都好聽。

    回覆刪除